ניהול תקציבי פרסום בדיגיטל – פרסום דיגיטלי הפך לאחת האסטרטגיות העסקיות החשובות ביותר

בענף הפרסום הדיגיטלי, אך אם הוא אינו חלק מהאסטרטגיה העסקית שלכם, הוא אמור להיות כך.

שיווק דיגיטלי הוא מאמץ מהיר כאשר מפרסמים מנסים להתמודד עם השינויים הכמעט יומיים בנוף

הפרסום. אמנם ישנם מוצרים ושירותים המביאים הכנסות יקרות לעסק שלך, אך עליך להתמקד גם

בהוצאות כסף כדי לקדם היבטים שיובילו לתוצאות טובות עוד יותר עבור העסק.

עוד באתר:

ניהול תקציבי פרסום בדיגיטל במקצועיות
ניהול תקציבי פרסום בדיגיטל

אחד ההיבטים החשובים ביותר באופטימיזציה של תקציב הפרסום שלך לקליק

הוא עדיפות התקציב היומי שלך כדי להפחית את כמות ההופעות שאתה מאבד מהתקציב שלך לקמפיינים

המובילים שלך. נדרשת זהירות בכל הנוגע לאי קניבליזציה של פרסום במנועי חיפוש בתשלום, במיוחד בימים

הראשונים של הקמפיין. ברגע שאתה יודע בדיוק כמה התקציב שלך גדול ויש לך אסטרטגיית שיווק דיגיטלית

שתפרוס בשנת 2020, זה הזמן להתחיל להקצות אותו לטקטיקות שונות. תהליך זה אמור להראות מהן הטקטיקות

השיווקיות שלך ומה לא, היכן כדאי לשנות את יעדי השיווק שלך והיכן ניתן למקד את תקציב השיווק שלך.

ראשית, עליכם לתפוס את הדרך היעילה והמשתלמת ביותר לשיווק קהל היעד שלכם.

ניהול תקציבי פרסום בדיגיטל – כדאי להשקיע יותר מתקציבך בערוצים המספקים את יעדי השיווק הדיגיטלי שלך ביעילות וביעילות

אין כלל יחיד – גודל – מתאים להקצאת התקציב, מכיוון שכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלי תהיה שונה.

כדאי לנסות לאזן את עלות המרת הערוץ ונתונים היסטוריים כדי לפזר את התקציב בערוצים שונים.

לאחר שהגדרת מה מטרותיך ומהו פרסום דיגיטלי, תוכל להתחיל ליצור אסטרטגיית שיווק דיגיטלית

או תוכנית מדיה המבוססת על התשובות לשאלות אלו. אתה רוצה לכלול את הזמן והכסף שנדרש לבדיקה

ולהשלים עם אסטרטגיות שונות בתקציב הפרסום שלך. שקול באילו שיטות תשתמש לפני שתגדיר את תקציב

השיווק הדיגיטלי שלך לשנת 2021. לפני שתחליט כיצד להגיב, עשה הרבה מחקר על הענף שלך,

הלקוחות והמתחרים שלך כדי להחליט מה המטרה שלך.

Return on Advertising Spend (ROAS)

הוא מדד שיווקי המודד את האפקטיביות של קמפיין פרסום דיגיטלי. זה הסכום שצוות השיווק שלך מוציא על

פעילויות שעוזרות לך לקדם את המוצר או השירות שלך. תקציב השיווק שלך עשוי לכלול פרסום בתשלום,

תוכן ממומן באינטרנט דומיינים רשומים בבלוגים, קמפיינים ברשתות חברתיות ופעילויות שיווק אחרות.

חברות מתכוונות להוציא כסף על פרויקטים הקשורים לשיווק וקמפיינים פרסומיים בכל רבעון של השנה.

ניהול תקציבי פרסום בדיגיטל – כמה כסף אתה מוציא על מודעות בתשלום

תוכן ממומן ופעילויות שיווק אחרות תלוי במודל העסקי שלך. אם יש לך תקציב נפרד לשיווק תוכן, יהיה קל יותר

לקבוע את הסכום המדויק שתרצה להוציא כאשר אתה מיישם את שלב ראשון. בין אם אתה מוציא 50% מתקציב

השיווק הדיגיטלי שלך על הזדמנויות בתשלום או 30% על פרסום בחינם תלוי במודלים העסקיים שאתה עובד איתם.

כמה מיקודים הדוקים לקהל מסוים יכולים לעזור לך למקסם את כוח הקנייה של תקציב המדיה החברתית שלך

יעדי השיווק הדיגיטליים הכוללים שלהם צריכים למלא תפקיד מפתח בקביעת הסכום המושקע על מדיה חברתית.

יש גם כלי ניהול פיננסי נכונים המביאים את כל התוכניות, האומדנים והעובדות שלך למערכת רשומות אחת

כדי להקל על מחלקת השיווק שלך בעבודה עם התקציב שלך. לא משנה כמה תקציב תשימו לשיווק,

העסק שלכם ירוויח מלהבטיח שהוא ימצה את מלוא הפוטנציאל שלו. הדבר הבא עליו נדבר הוא תקצוב,

ועבור משווקים דיגיטליים רבים זה היה נקודת תסכול. ישנן דרכים רבות ושונות להגדיר תקציב שיווק דיגיטלי,

וייתכן שתצטרך לבקש מרואה החשבון או צוות המכירות שלך עזרה כדי להבין את הכל.

ניהול תקציבי פרסום בדיגיטל – ניתן לצפות בתקציב הפרסום ממגוון נקודות מבט

אך בעיקר הוא מסתכל על קמפיינים בודדים. עם תקציב שיווקי, הצוות שלך יכול לדעת בדיוק כמה להקצות,

וזה שלם יותר מתקציב פרסום מכיוון שהוא מכסה את כל תקציבי השיווק הדיגיטלי שלך, כמו גם את עלויות הפרסום

שלך והוצאות אחרות. כלל האצבע 70/20/10 הוא טוב כאשר אתה מגדיר תקציב שיווק דיגיטלי שיעזור לך לחלק

כספים בצורה יעילה.

מרכיב מרכזי בתוכנית שיווקית

הוא תקצוב, הקובע כמה אתה מוציא על אסטרטגיית השיווק שלך. עם תקציב משותף, פרסום של מיקרוסופט

מתאים באופן אוטומטי את אופן ההוצאה של התקציב שלך על מסעות הפרסום שלה כדי לעזור לך לשפר את החזר

ה- ROI, וניתן להתאים מפרסמים לצרכי בעל האתר שלך ולמלא אותם בצורה יעילה הרבה יותר.

באמצעות תוכנה ואלגוריתמים, תוכל להוסיף יעילות גבוהה לכל המערכת הפרטית הדיגיטלית שלך.

נגישות