עיצוב חוויית משתמש – המונח חווית משתמש (UX) נזרק הרבה כאשר אנו דנים בעיצוב אתרים,

אך הוא יכול להיות כה מבלבל מכיוון שהמונח יכול אפילו לקבל כמה הגדרות שונות בקהילת UX.

עיצוב UX הוא מונח לחוויית משתמש, וזה מה שהופך את אתר, אפליקציה, אתר, אפליקציה לנייד או

כל מוצר או שירות אחר לשונה משאר העולם.

עוד באתר:

עיצוב חוויית משתמש בעולם השיווק
עיצוב חוויית משתמש

עם זאת

מעצבי אתרים נוטים להתמקד באיך נראה האתר ולא כיצד הוא עובד, וזה יכול להיות בעייתי עבור משווקים

כאשר לעיצוב אתרים יש השפעה שלילית על חוויית המשתמש (UX). עיצוב אתרים יעיל עוזר להגביר את

חוויית המשתמש, כך שהוא מפתה אותו לחזור שוב ושוב. לא ניתן לתכנן אתר מעוצב היטב שישכפל את חוויית

המשתמשים באתר, אך הוא לא יכול להיות מתוכנן לכל חוויות המשתמש. במקום זאת, החוויה צריכה להיות מתוכננת

באותה מידה לכל חוויות המשתמש, ולא רק עבור סוג משתמש מסוים. אם עיצוב UX עוסק בשיפור חוויית

המשתמש, הצעד הראשון הוא לגלות אילו אתגרים וציפיות יש למשתמשים. כדי לקבל תשובות לשאלות מסוג

זה, מעצב חוויית משתמש (המכונה UX Designer) יבצע שיטות שונות לבדיקת משתמשים, כולל בדיקות

"A" ו- "B". לדוגמא, בעת עיצוב אתר, הדבר הראשון והחשוב ביותר לעשות הוא ליצור את חווית המשתמש.

אחת הדרכים הטובות ביותר לדרג את האתר שלכם מבחינת המשתמשים בו – עיצוב חוויה הוא על ידי התבוננות

במספר הקליקים, הקליקים – לשנייה, הקלקות – לפי התעריפים והלחיצות בשנייה.

עיצוב חוויית משתמש – זה יכול להשפיע על טקטיקות השיווק שלך

ולכן חשוב להבין בדיוק מה עושה עיצוב UX נהדר. גם אם אינך מעצב UX או ממשק משתמש,

הבנת עקרונות חוויית משתמש יכולה לעזור לך לשפר את איכות האתר שלך, האפליקציה הסלולרית שלך,

או אפילו האתר שלך. לאחר שהכרתם את התחומים השונים של חוויית המשתמש, תוכלו לעבוד על פיתוח עיצובים

UX טובים יותר עבור הלקוחות שלכם. אישיות של משתמשים מאפשרת למעצבי UX לצאת מהקופסה וליצור חוויות

משתמש המעוררות את משתמשי הקצה לגלוש באתרים ובאפליקציות סלולריות, אך הם שוכחים את החלק החשוב

ביותר: פרסונה של המשתמש, או "פרסונה של המשתמש", באתר.

בניגוד לעקרונות העיצוב של UX

אשר מעצבים דברים לפי מה שהמעצב אוהב, עקרונות העיצוב של ה- UX אומרים כי הדברים צריכים להיות

מתוכננים כך שהמשתמש ירגיש ויתאמץ ליצור את חווית המשתמש הטובה ביותר. ואז מתכנן המערכת הוא שיוצר

חוויה לחוויה שיש בה כדי לספק חוויות משתמש מספקות ופשוטות.

עיצוב חוויית משתמש – בעיקרו של דבר

מעצב חוויית המשתמש עושה את האתר קל לשימוש ומאפשר למשתמשים להבין ולנווט את ההצעות שלהם

בצורה פשוטה ואינטואיטיבית, לא משנה היכן תלחץ או לא תלחץ. למרות שהעיצוב עוסק גם במראה האתר,

העדיפות העיקרית שלו היא האופן שבו המשתמשים מתקשרים איתו כדי להבטיח שהם יוכלו לנווט בהצלחה

דרך האפליקציה או האתר ולקבל החלטות היכן ללחוץ, מה לעשות ואיפה לא ללחוץ.

עיצוב חוויית משתמש – הערך של עיצוב UX

הוא עצום ולעיצוב של ממשק מוצר יש השפעה עצומה על חוויית המשתמש הכוללת. UX ו- UI הולכים יד ביד,

ולמרות שהוא נוטה לנקוט בגישה טכנית יותר בעיצוב ממשק המשתמש מאשר בממשק המשתמש,

אך מדובר גם בעיצוב רגשות המשתמש. בין אם המוצר שלך הוא אתר אינטרנט, אפליקציה לנייד או משהו אחר,

חווית המשתמש (UX) היא עיקר עיצוב המוצר. עיצוב חווית משתמש הוא מוצר אותו חווים המשתמשים

עצמם, ולא רק על ידי עיצוב ממשק המשתמש שלו.

חוויית משתמש (UX)

היא החוויה הכללית שיש למבקרים בעת ביקור באתר או באפליקציה. חווית משתמש, הנקראת גם UX או חוויית

משתמש, היא תכונה איכותית המודדת את האופן שבו משתמשים מתקשרים עם ממשק אינטרנט בשיווק דיגיטלי.

חוויית המשתמש, או UX, היא איך האדם מרגיש בזמן האינטראקציה עם החברה שלך.

חוויית המשתמש

היא בהגדרה חוויה פרטנית של החברה שלך. חווית משתמש (UX) מתמקדת בהבנה מלאה של האופן שבו

משתמשים מתקשרים עם ממשק המשתמש של המותג שלך. הרעיון של חווית משתמש משמש בתעשיות רבות,

כולל פרסום, שיווק, טכנולוגיית פרסום, עיצוב ותעשיות רבות אחרות. עיצוב חווית משתמש (המכונה לעתים

קרובות UX Design) תופס רעיון בסיסי זה ומיישם אותו על העולם הדיגיטלי. זה מכסה את כל ההיבטים של

המוצר או השירות שלך ומכסה את ההיבטים הנתפסים על ידי המשתמשים שלך.

אם אתה תוהה מדוע עיצוב חוויית משתמש חשוב בכדי לחזק את אתר האינטרנט שלך

הזכרנו כי היתרונות של עיצוב UX תלויים בעיצובים ובכלים הנכונים של UX המוצעים על ידי מספר סוכנויות.

אם אתה רוצה ללמוד את המיומנויות הדרושות לקבלת עבודה ב- UX, אל תחפש רחוק יותר מהקורס UX

בעיצוב באוניברסיטת אילינוי באורבנה – Champaign. בקורס זה תלמד את היסודות של עיצוב חוויית משתמש

ויש היקף עצום להפוך את העיצוב שלך לאטרקטיבי יותר למי שרוצה לשפר את אתר האינטרנט שלהם או

את ממשק המשתמש של המוצר שלהם.