לוגו הוא כרטיס הביקור של כל עסק.

הוא השם והפנים אותם זוכרים הלקוחות שלנו.

עיצוב הלוגו מאפשר לנו להביע את המסר אותו אנו רוצים להעביר באותו מוצר/ארגון/עסק.

בעיצוב גרפי יש לנו את היכולת לשלב בין מילים לאיורים או תמונות ולהעביר מסר בענף בו אנו עוסקים באופן מעניין יותר מעבר ל"כותרת" או "שם העסק" בלבד.

קיימים מדריכים שונים ברשת לגבי טיפים כאלה ואחרים הקשורים לעיצוב הלוגו, אך ריכזתי בעבורכם את הטיפים העיקריים לפני הצעד המשמעותי של עיצוב הלוגו שלכם.

עיצוב לוגו ייחודי

לפני שאנחנו מתחילים בעיצוב הלוגו מומלץ לחשוב מה אנו רוצים לשקף ואיזה סוג לוגו נרצה.

ניתן לעצב לוגו של תמונה או איור או אפילו לוגו של ביטוי מסוים הקושר למהות העסק.

מומלץ לחפש גם אצל המתחרים שאנו לא מעתיקים מהם במקרה את הלוגו כי נתקלנו בו בעבר והוא חרוט בזיכרוננו.

על מנת שהלוגו יהיה ייחודי רצוי שנפעל ביצירתיות ובכושר הידע שלנו בלבד.

לוגו פשוט להבנה

בנינו, הדברים הפשוטים הם הקליטים ביותר.

אסביר את עצמי. לוגו שאינו מורכב מידי קל יותר לזכור אותו. הוא מעביר את מה שהעסק שלנו עוסק בו בצורה ברורה ועניינית בלי יותר מידי אינפורמציה לא רלוונטית.

לכן, טרם בחירת הלוגו חשבו על המסר היטב ונסו לשלב מילים ואיור או צורה רלוונטיים שהעין של הלקוחות תזכור.

הלוגו צריך להיות ברור

חשוב מאוד שהלוגו יהיה ברור בהדפסה בכל גודל.

גם כשמדובר בהדפסה על חשבוניות, פתקיות, עטים וכדו' וגם כשמדובר בשלט.

בכל גופן חשוב שהלוגו יהיה חד ושימושי לכל פעולה.

שימוש בצבעים

טיפ חשוב מאוד הוא שימוש נכון בצבעים.

על מנת שהעין של הלקוחות לא תתבלבל ותזכור את הלוגו היטב השימוש צריך להיות בעד 3 צבעים מרכזיים כאלה הקשורים למשמעות העסק שלנו.

הבחירה צריכה להיות מינימלית וגם שימוש בצבע אחד יהיה לא פחות ממצוין.

לוגו צריך ליצור רושם ראשוני טוב!

כמו בכל תחום בחיים רושם ראשוני טוב משאיר טעם לעוד.

ברגע ששבינו את הלקחות שלנו הרווחנו ובגדול.

אם נשקיע מעט מחשבה בלוגו אשר בתוך שבריר שנייה יעביר את המסר שלנו הלוגו עשה את שלו.

הלוגו הוא המפתח המרכזי למה שאנו עוסקים פה.

הוא מופיע בחזית ולכן עליו להיות מושלם.

 

הטיפים השונים עוזרים מאוד ומהווים סוג של מדריך לכל בעל עסק.

מי שרוצה להבטיח הצלחה – חשוב שיצור רושם טוב וייזכר בעין הלקוח.

נגישות